Audiențe

INFORMARE PUBLICĂ

privind desfășurarea activității de relații cu publicul după încetarea stării de urgență

Având în vedere încetarea stării de urgență, în contextul menținerii riscului transmiterii infecțiilor cu noul coronavirus, în perioada următoare, până la revenirea la normalitate, în vederea asigurării dreptului cetătenilor la petiționare dar și a protejării angajaților Instituției Prefectului-Judetul Brăila, activitatea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situația prezentată de către solicitantul audienței.

Potrivit prevederilor art. 28 din O.M.A.I. nr. 33/2020, privind activitățile de soluționare a petițiilor, primire în audiența și consiliere a cetățenilor, solicitantul va adresa conducerii o cerere de primire în audiență, formularul on-line fiind disponibil pe site-ul instituției, la secțiunea „Contact-Audiențe„.

În cazul în care conducerea instituției dispune aprobarea cererii, solicitantul va fi informat telefonic asupra modalității de desfășurare a audienței, respectiv data și ora stabilită pentru desfășurarea convorbirii telefonice cu persoana care ține audiența.

Modalitatea de lucru are ca scop evitarea contactului direct între public și personalul instituției, cu precizarea că activitatea de primire a petițiilor cetățenilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor poștale (la adresa de corespondentă : Piața Independenței, nr. 1), al adreselor de e-mail, la următoarele adrese de contact: cancelaria@prefecturabraila.ro,  prefect@prefecturabraila.ro, informatiipublice@prefecturabraila.ro sau prin completarea, on-line a formularului de contact postat pe site-ul instituției la secțiunea „Contact-Petitii”.

 

Audiențe acordate de către prefect